Fomei 30let
Vybavili jsme tato studia
Je nám ctí podporovat tyto profesionály!

Z našeho blogu

  • Vše
  • Aktuality
  • FOMEI LIVE
  • Příběhy 5 fotografií
  • Rady a návody
  • Recenze
  • Rozhovory
06.05.2021

Pomůcky Hahnemühle pro certifikaci fotografií

Co dělá umělecký tisk výjimečným? Je to exkluzivní vzhled a pocit z vysoce kvalitního uměleckého papíru s rozpoznatelnou a hmatatelnou strukturou pro archivní inkoustový tisk. Papír se stává součástí celého uměleckého díla; jelikož dobrý výběr uměleckého papíru vyzdvihne motiv prostřednictvím jeho charakteru a dělá obraz úplným a trvalým uměleckým dílem. Na konci kreativního procesu stojí tisk a prezentace fotografie nebo reprodukce na luxusním papíru. Každý výtisk si zaslouží nejlepší prezentaci včetně ochrany a záruky originality (autenticity) – ať už visí doma v rámu na zdi, je založený v albu, v portfoliu pro prezentaci v agenturách k akvizici výstavy v galerii nebo je určen pro prodej sběratelům.

Autor: Ing. Jan Kaiser, Ph.D.
06.05.2021

Pomůcky Hahnemühle pro certifikaci fotografií

Co dělá umělecký tisk výjimečným? Je to exkluzivní vzhled a pocit z vysoce kvalitního uměleckého papíru s rozpoznatelnou a hmatatelnou strukturou pro archivní inkoustový tisk. Papír se stává součástí celého uměleckého díla; jelikož dobrý výběr uměleckého papíru vyzdvihne motiv prostřednictvím jeho charakteru a dělá obraz úplným a trvalým uměleckým dílem. Na konci kreativního procesu stojí tisk a prezentace fotografie nebo reprodukce na luxusním papíru. Každý výtisk si zaslouží nejlepší prezentaci včetně ochrany a záruky originality (autenticity) – ať už visí doma v rámu na zdi, je založený v albu, v portfoliu pro prezentaci v agenturách k akvizici výstavy v galerii nebo je určen pro prodej sběratelům.

Autor: Ing. Jan Kaiser, Ph.D.
19.11.2020

Petr Jan Juračka | Příběh pěti fotografií

Když mě Renda Tomaides z FOMEI poprosil o sepsání příběhu pěti fotografií pro blog FOMEI, hned jsem věděl, o čem chci psát. O světle! Ale ne o světle přirozeném, takříkajíc ambientním, ale o tom, které do fotky člověk dodává sám. Jasně, třeba v krajině se to moc nenosí, ale ve světě hned několika fotografických žánrů je právě práce se světlem oním rukopisem, který autora odlišuje od ostatních. Velmi dobře se pamatuju, jak jsem se před zhruba jedenácti léty ještě dušoval, že toho bohdá nebude, abych já na něco svítil! Jak se ale říká, odříkaného chleba největší krajíc, a tak jsem si odvezl na expedici na Bajkal svůj první blesk. Začal jsem s ním natolik experimentovat, že o rok později v Mongolsku jsem musel být pro své okolí značně nepříjemný společník. jak jsem všude a za všech okolností kolem sebe blikal. Byl jsem již tehdy vybavený rádiovými odpalovači a ta svá blikátka jsem strkal doslova kam se vešly. Pod auto, do kadibudky, do stanu a samozřejmě pod koně převalského, které jsem tam měl to štěstí fotit. Vznikl tak tenhle kratičký příběh namodralých fotek, které spojuje linka od přirozeného po umělé světlo.

Autor: Petr Jan Juračka
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Dalším využíváním těchto webových stránek souhlasíte s jejich používáním.